یا خدا...
 
new old friends

فرموده باشند:
دعا برای دیگران را بر دعای خویش مقدم بدارید
صدچندان مستجاب گردد
.

 امشب جای فاطمه جانم خیلـــــــــــی خالیه... :(

تنت سالم باشه همیشه رفیق خویم، هرکجا هستی ، زیر آسمون این شهر ، دعای من پشتو پناهت ، باشه بدرقه ی راهت ...

  

                                             



نظرات شما عزیزان:

Mkani
ساعت22:02---26 مرداد 1391
فرزان عزیزم...من ایمیل زدم بهت...شرمندم بخدا که دیر متوجه شدم....صد درصد دعای ما بی تاثیر نبوده .....تازشم مهندسا که از دکترا بهترن کهــــــــــــــــــــــــــــ
پاسخ(فرزانه): خواهش عزیزم :*


فرزانه
ساعت20:26---26 مرداد 1391
مهدیه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نمیدونم چی بگم ..
از همه دوستان ممنونم .. بالاخره چند تا سروم و امپول سرپا هستم فعلا.... اگرچه رفت آمدم با جماعت اطبا (آدم باکلاسا) زیاد شده و همچنان برقراره

از اینکه به یادم بودین و برام دعا کردین ممنونم.. قطعا دعاهاتون درحال من بی تاثیر نبوده.. بخصوص مهدیه ی عزیزم


بازقندی
ساعت15:58---26 مرداد 1391
ببخشید من تازه مطلع شدم.
ما منتظر حضور دوباره شما هستیم.
ان شاء ا.. هر چه سریع تر خوب شید و به جمع دوستان بپیوندید.


برونسی
ساعت15:48---26 مرداد 1391
امیدوارم هر چه زودتر بهبود پیدا کنند.

دهقان
ساعت14:25---26 مرداد 1391
در مقابل تقدیر خداوند همچون کودکی باش که وقتی اورا به هوا می اندازی از ته دل می خندد چون ایمان دارد تو او را خواهی گرفت...
هر آنچه از دوست رسد نکوست.
خدا شفاشون بده


j.karimian
ساعت12:57---26 مرداد 1391
امیدوارم هر چی زودتر خوب و سلامت باشید.
سلامتی بهترین هدیه از طرف خداست...
امیدوارم همه قدر این نعمت بدونن


قربانی
ساعت12:27---26 مرداد 1391
واقعا سلامتی بزرگترین نعمتیه که خدا بهمون داده...اما بعضیامون قدرشو نمیدونیم..
امیدوارم سریعتر خوب شن


خنده خوش
ساعت12:20---26 مرداد 1391
مرسی از لطف همه ی دوستان خوبم
ان شا ا...


حسین نیا
ساعت11:24---26 مرداد 1391
جای خالیت حسابی حس میشه فاطمه جان
امیدوارم خیلی زود خوب بشی


حبیبی
ساعت11:03---26 مرداد 1391
امیدوارم هر چه زودتر حالش خوب بشه...!!

عباسی
ساعت5:07---26 مرداد 1391
امیدوارم خیلی زود، خوب بشین و برگردین
منتظریم.
پرسیدم از طبیبی احوال دوست گفتا
فی بٌعدها عذاب فی قربها السلامه


اسماعیلی
ساعت4:21---26 مرداد 1391
امیدوارم همون طور که مهدیه میگه یه کسالت خیلی کوچولو باشه!
ما برات دعا میکنیم زودتر خوب بشی


اکبری
ساعت3:48---26 مرداد 1391
انشاا... که خیلی زود خوب میشه

bagheri
ساعت2:55---26 مرداد 1391
jashon vaghean khalie
khoda kone kheili zood khob shan


نوری
ساعت2:48---26 مرداد 1391
اللهم اشف کل مریض

نوری
ساعت2:18---26 مرداد 1391
میشه یه نفر بگه چه خبر شده؟
پاسخ: خانوم فرزانه فقط یخورده کسالت دارن، و من خواستم همگی واسشون دعا کنیم


کاشمری
ساعت2:08---26 مرداد 1391
ایشا... هر چه زودتر خوب شه.

علی آبادی
ساعت1:42---26 مرداد 1391
من واقعا به این حرف اعتقاد دارم و بهشم رسیدم.واقعا اثر داره......
مهدیه فرزان خودمونو منظورته؟چیزی شده مگه؟جون من بگو دلواپس شدم پاسخ(خنده خوش): منو میکشه اگه بفهمه یه پست گذاشتم واسش، نگران نباش سحر جان، یه کسالته کوچولوس ایشا ا... زودی بر میگرده دعا کنی، اثر داره :)


نوری
ساعت1:23---26 مرداد 1391
جمله ای که در باب دعا نوشتید خیلی قشنگ بود.
پاسخ(خنده خوش): متشکرم، ولی فقط یه متن نبود! واقعا نیازمند دعاهاتون هستیم... :(


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



           
پنج شنبه 26 مرداد 1391برچسب:, :: 1:38
خنده خوش

درباره وبلاگ


به وبلاگ ورودی 88 کامپیوتر فنی و مهندسی قوچان خوش آمدید
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 16
بازدید کل : 34173
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 1797
تعداد آنلاین : 1


 ورق زدن قرآن آنلاین = online Quran